Home - Klantenservice - Contact - Klachtenafhandeling

Heeft u vragen?


Neem contact met ons op

030 669 1223

Start een chatgesprek

Klachtenafhandeling


Headsetwinkel streeft ernaar om u te voorzien van een volledige en zorgvuldige dienstverlening. Mocht het toch voorkomen dat u een klacht heeft, kunt u deze kenbaar maken.

U kunt uw klacht kenbaar maken via mail: info@headsetwinkel.nl. We nemen iedere klacht serieus en deze wordt vertrouwelijk behandeld. Na ontvangst van uw klacht, ontvangt u binnen 24 uur een ontvangsbevestiging van uw mail. Probeer uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven.

Klachten worden binnen een termijn van 5 werkdagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van de ontvangstbevestiging. Deze termijn is nodig om intern uw klacht op ontvankelijkheid na te gaan. Er zal contact met u worden opgenomen om de klacht te bespreken en u een passende oplossing te bieden.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Het is ook mogelijk om uw klacht voor te leggen aan het Europese online geschillenplatform (ODR). Dit kunt u doen via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Meld uw klacht

Heeft u vragen?
Stuur een email naar   info@headsetwinkel.nl  Of gebruik onderstaand formulier


Service

Contact

Bestelproces

Algemene informatie