Home - Product informatie - Headset branches - Headsets in de zorg

Heeft u vragen?


Neem contact met ons op

030 669 1223

Start een chatgesprek


Headsets voor in de zorg
Headsets voor in de zorg

Headsets in de zorg worden steeds belangrijker. Meer dan in welke andere sector is het van levensbelang dat bellers goed geholpen worden. Een headset draagt bij aan efficiënte communicatie. Medewerkers hebben hun handen vrij en kunnen daardoor hun taken blijven uitvoeren en de beller beter helpen. Daarnaast is een headset in de zorg ARBO-technisch gezien een uitstekende keus. Werknemers hebben een betere houding en blijven dus fitter. Met als gevolg een hogere productiviteit.

Headsets voor uiteenlopende zorginstellingen

In elke zorginstelling zijn headsets onmisbaar voor de communicatie. Zowel intern als bij de communicatie met patiënten en cliënten. In de afgelopen jaren heeft Headsetwinkel de communicatie verbeterd bij tientallen ziekenhuizen, dokterspraktijken, medisch centra, tandartspraktijken en apotheken door headsets te installeren. In elke zorginstelling waar veel gebeld wordt bieden headsets uitkomst om de processen zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Headsets zprg

Het belang van headsets in de zorg

Headsets zijn van groot belang in de zorg. Wij hebben de drie belangrijkste voordelen van het gebruik van headsets in de zorg op een rijtje gezet:
 
Tandarts en dokter
Blijven werken
Vinkje
Draadloze vrijheid Werkzaamheden blijven uitvoeren Efficiënter patiëntcontact
Belangrijk in de zorg is draadloze vrijheid. Een tandarts- of doktersassistente kan met een headset gewoon blijven assisteren.
Zo kunnen patiënten sneller en beter geholpen worden.
 
In de zorg moet er veel papierwerk verricht worden. Wanneer u telkens de telefoon moet oppakken is de
kans op fouten een stuk groter dan wanneer u een headset op heeft en kunt blijven werken.
 
Natuurlijk wilt u in de zorg patiënten zo efficiënt mogelijk helpen. Het is immers al vervelend genoeg dat patiënten klachten hebben. Met een headset helpt u iedereen efficiënt en snel.
 

Aandachtspunten headsets in de zorg

Voor het aanschaffen van headsets in de zorg dient u op andere aspecten te letten dan bij headsets voor andere branches. Daarom zetten we voor u de aandachtspunten op een rij:

  • Draadloze vrijheid, beide handen vrij: In de zorg is het van belang dat u tegelijkertijd kunt communiceren en handelingen uitvoeren. Op deze manier wordt de patiënt het best geholpen.

  • Lange gesprekstijd: Een headset in de zorg moet een lange gesprekstijd hebben. Het is niet altijd mogelijk om telkens terug te lopen naar het basisstation en daarom is de gesprekstijd essentieel.

  • Eigen headset op hetzelfde basisstation: In de zorg is hygiëne erg belangrijk. En dus ook als het gaat om headsets. Kies daarom altijd voor een basisstation met de mogelijkheid om eigen headsets aan te melden.
Modellen

Waarom bestellen bij Headsetwinkel?

Elke zorginstelling heeft baat bij headsets. Maar elke situatie is natuurlijk anders. Headsetwinkel is een betrouwbare en onafhankelijke partij met meer dan 15 jaar ervaring. Alle voordelen van bestellen bij Headsetwinkel op een rijtje:
Kopen op rekening
Eigen contactpersoon
Advies op locatie
Kopen op rekening Eigen contactpersoon Advies op locatie
Kopen op rekening is een stukje service en gemak dat wij u graag bieden. U ontvangt de headsets snel op locatie en betaalt overzichtelijk op een vast moment in de maand. Zo hoeft u niet te wachten op de producten en betaalt u wanneer het u uitkomt. Ideaal toch?


 
Wij begrijpen als geen ander dat u met veel verschillende partijen te maken heeft. Uit eigen ervaring weten wij dat binnen één organisatie vaak meerdere contactpersonen het contact verzorgen. Headsetwinkel gelooft in een persoonlijke aanpak. Bij ons krijgt u een eigen contactpersoon. Hierdoor blijven de lijnen kort en kan er snel gehandeld worden wanneer nodig. Elke zorginstelling is anders. Een ziekenhuis heeft behoefte aan andere headsets dan bijvoorbeeld een tandartspraktijk. Voor het geven van professioneel advies denken we graag met u mee en komen we bij u langs om de situatie te inspecteren. Het voordeel hiervan is dat wij een perfecte inschatting kunnen maken van de beste headsetoplossing voor uw situatie.

Meer informatie

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Of wilt u meer weten over eerder uitgevoerde projecten in de bedrijfswereld? Neem dan vrijblijvend contact op via 030 669 1223, mail naar info@headsetwinkel.nl of vul direct het onderstaande contactformulier in.


Service

Contact

Bestelproces

Algemene informatie