Home - Product informatie - Headset toepassingen - Jabra: The Power of Conversation

Heeft u vragen?


Neem contact met ons op

030 669 1223

Start een chatgesprek


Jabra: The Power of Conversation



Bij het kopen van een nieuwe headset is het belangrijk om rekening te houden met de situatie waarin u de headset gaat gebruiken. Aangezien iedere werkomgeving anders is, heeft ieder type gebruiker weer een andere headset nodig. Zo stelt een callcentermedewerker andere eisen aan een headset dan een consultant. Door de juiste headset te gebruiken kunt u het maximale uit een gesprek halen. U zorgt zo voor een hogere productiviteit en efficiëntie, wat resulteert in een betere dienstverlening.
 

Vind de juiste headset

Jabra produceert headsets voor diverse manieren van werken, zodat iedereen de juiste headset kan vinden. Bij Headsetwinkel kunt alle Jabra headsets geheel vrijblijvend op locatie testen. Om u te helpen bij uw keuze heeft Jabra vier verschillende gebruikersprofielen opgesteld. Beantwoord onderstaande vraag en klik op het profiel dat het meest bij u past om een geschikte headset te vinden.
 

Waar en hoe besteedt u het grootste deel van uw werkdag?

 



 
Gebruikerstype 1: 
Callcenters en contactcenters


Callcentermedewerkers zitten voor een groot deel van de dag achter hun bureau en voeren dagelijks een grote hoeveelheid telefoongesprekken. Efficiënt werken staat daarbij centraal. Headsets die eenvoudig in gebruik zijn en die een optimale geluidskwaliteit, comfort en geluidsonderdrukking bieden zijn hier dus aan te bevelen.
 

Jabra Biz 1500 Jabra Biz 2300 Jabra Biz 2400 II
Comfortabele foam oorkussens
Call Control unit in de kabel
Noise cancelling microfoon
Weegt slechts 49 gram
Robuuste afwerking
HD Voice en geluidsonderdrukking
Licht en comfortabel
Peakstop gehoorbescherming
HD Voice en geluidsonderdrukking
 

 
Gebruikerstype 2:
Accountmanagers

Accountmanagers en salesmedewerkers werken vaak in een hectische kantooromgeving. Ze zitten niet continu achter hun bureau en lopen tijdens gesprekken bijvoorbeeld rond om te kunnen overleggen met collega's. Een enkeloors headset met groot draadloos bereik is voor deze gebruikers daarom het meest geschikt.
 
Jabra Pro 920 Mono
Weegt slechts 27 gram
Wideband audio en noise cancelling
Draadloos bereik 120 meter
Jabra PRO 9450 Mono
Noise Cancelling microfoon
Tot 10 uur gesprekstijd
Draadloos bereik: 150 meter
 

 
Gebruikerstype 3:
Klantenservice medewerkers

Specialistische klantenservicemedewerkers werken in interactieve en drukke omgevingen. Deze headsetgebruikers zitten veelal op een vaste plek en houden zich naast telefoneren veel bezig met het afhandelen van administratieve taken. Om afleiding te voorkomen is het aan te bevelen te kiezen voor een headset die achtergrondgeluiden onderdrukt.
 
Jabra Biz 2300 Jabra Biz 2400 II Jabra Pro 920 Mono
Weegt slechts 49 gram
Robuuste afwerking
HD Voice en geluidsonderdrukking
Licht en comfortabel
Peakstop gehoorbescherming
HD Voice en geluidsonderdrukking
Weegt slechts 27 gram
Wideband audio en noise cancelling
Draadloos bereik 120 meter
 

 
Gebruikerstype 4:
Adviseurs en consultants

Adviseurs en consultants hebben dagelijks te maken met klanten die bellen over belangrijke zaken zoals hun pensioen of hypotheek. In dit soort situaties is concentratie en een goede verstaanbaarheid erg belangrijk en is het dus handig om gebruik te maken van een headset die achtergrondgeluiden onderdrukt. Voor meer vrijheid en flexibiliteit tijdens het bellen is een draadloze headset voor deze groep gebruikers een ideale keuze.
 
Jabra PRO 9450 Mono
Noise Cancelling microfoon
Tot 10 uur gesprekstijd
Draadloos bereik: 150 meter
Jabra PRO 9465 Duo
Noise Cancelling microfoon
Tot 10 uur spreektijd
Draadloos bereik: 150 meter
 

Meer informatie

Wilt u weten welke Jabra headset het meest geschikt is voor uw medewerkers of wilt u een gratis test aanvragen? Onze headsetspecialisten helpen u graag verder. Neem contact met ons op via 030 669 1223 of stuur een email naar info@headsetwinkel.nl.

Service

Contact

Bestelproces

Algemene informatie