Home - Klantenservice - Service - Support fabrikanten

Heeft u vragen?


Neem contact met ons op

030 669 1223

Start een chatgesprek

Support fabrikanten

In een enkel geval is het zo dat onze klantenservice uw (technisch) probleem niet kan verhelpen. In deze gevallen zullen wij u doorverwijzen naar de supportdesk van onze fabrikanten en partners. Dankzij onze langdurige servicecontracten met fabrikanten kunt u ook in deze situatie profiteren van 100% service en ondersteuning. Mocht u er onverhoopt nog niet uitkomen, neem dan beslist contact op met Headsetwinkel. Wij gaan vervolgens de contacten met de fabrikanten verzorgen om uw probleem zo snel en soepel mogelijk op te lossen.

Telefoon: 030 - 669 12 23 E-mail: info@headsetwinkel.nl

Jabra
Tel. nr.: 0800-0231132
Website: www.jabra.nl
 

Plantronics
Tel. nr.: 0800-752 68 76 (NL)
Tel. nr.: 0800-39 202 (België) 
Website: www.plantronics.nl

Tiptel
Tel. nr.: 0900-2358478 (niet gratis)
Website: www.tiptel.nl

Sennheiser
Tel. nr. Nederland: 020-8080956 (Engels)
Tel. nr. Luxemburg: +352 27860234 (Duits)
Tel. nr. België: +32 28080784 (Frans)
Website: www.sennheisercommunications.nl

Siemens
Tel. nr.: 0900-3333102 (0.25 cent per minuut)
Website: http://gigaset.siemens.com


Bijzondere gevallen
Indien blijkt dat het product defect is bij aankomst (Death on Arrival) of (DOA), dan kunt u zich wenden tot onze RMA-afdeling. De wijze van afhandeling vindt u op de klantenservice onder de sectie Defect & Retour.

Voor verdere vragen en of advies kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We staan u graag te woord!


Service

Contact

Bestelproces

Algemene informatie