footerIcon

Defect en retour

Is jouw product defect, wil je een product retourneren of heb je nog een andere vraag rond het ruilen en retourneren van producten? Hieronder vind je de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Al contact met ons gehad?

Heb je al contact met ons gehad over jouw defecte of te retourneren product? Vraag hier direct een servicenummer aan. Van onze serviceafdeling ontvang je op werkdagen binnen 24 uur een e-mail met jouw servicenummer en retourinstructies. Wil je meer informatie, neem dan contact op met onze serviceafdeling via 030-6691408 of per e-mail via service@kommago.nl.

Mijn bestelling is al beschadigd of defect bij aankomst. Wat nu?

Is jouw product al defect of beschadigd bij aankomst? Neem dan direct (uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst) contact op met onze serviceafdeling via onderstaand contactformulier, telefonisch via 030-6691408 of per e-mail via service@kommago.nl.

Nadat je contact hebt opgenomen, ontvang je een persoonlijk servicenummer én een antwoordnummer. Stuur jouw product vervolgens terug onder vermelding van jouw persoonlijke servicenummer. Door ook het antwoordnummer te gebruiken, zijn de kosten van de retourzending voor onze rekening. Retourkosten die op een andere manier gemaakt worden, kunnen wij helaas niet vergoeden. We vragen je daarom om echt gebruik te maken van het antwoordnummer.

Onze serviceafdeling onderzoekt jouw klacht na ontvangst van het product. Hebben wij het product tijdig ontvangen en is het inderdaad defect? Dan ontvang je zo snel mogelijk een vervangend product of ontvang je het betaalde aankoopbedrag terug.

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat kan ik doen?

Heb je een ander product ontvangen dan dat je bij ons hebt besteld? Neem dan zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst) contact op met onze serviceafdeling via onderstaand contactformulier, telefonisch via 030-6691408 of per e-mail via service@kommago.nl. Dan wordt jouw bestelling kosteloos vervangen door het juiste product of de juiste hoeveelheid.

Nadat je contact hebt opgenomen, ontvang je een persoonlijk servicenummer én een antwoordnummer. Stuur het verkeerd ontvangen product vervolgens terug onder vermelding van jouw persoonlijke servicenummer. Door het antwoordnummer te gebruiken, zijn de kosten van de retourzending voor onze rekening. Retourkosten die op een andere manier gemaakt worden, kunnen wij helaas niet vergoeden. We vragen je daarom om echt gebruik te maken van het antwoordnummer.

Ik ben niet tevreden over een product. Wat nu?

Ben je niet tevreden over het door jou bestelde product? Kijk dan voor jouw rechten op de pagina Herroepingsrecht voor consumenten.

Voor advies over een product dat beter bij jouw wensen past, kun je uiteraard contact met ons opnemen. We helpen je graag bij het vinden van een geschikter alternatief.

Mijn product ging kapot binnen de garantieperiode

Is jouw product kapot gegaan binnen de garantieperiode? Dat is vervelend! Wanneer een product binnen de garantieperiode defect raakt, heb je recht op garantie. Neem hiervoor contact op met onze serviceafdeling via onderstaand contactformulier, telefonisch via 030-6691408 of per e-mail via service@kommago.nl.

Nadat je contact hebt gehad met de serviceafdeling, kun je het product naar ons opsturen onder vermelding van het ontvangen servicenummer. Eventueel kun je het defecte product op afspraak bij ons langsbrengen. Jouw klacht wordt onderzocht zodra het defecte product bij onze serviceafdeling binnenkomt. Blijkt het product echt defect, dan zullen we het zelf repareren, opsturen naar de fabrikant voor reparatie of vervangen. Wij sturen het gerepareerde of vervangende product kosteloos naar je op.

Mijn product ging kapot buiten de garantieperiode

Is jouw product kapotgegaan buiten de garantieperiode. Dat is vervelend! Helaas kun je geen aanspraak maken op garantie-afhandeling door ons, wanneer een product defect raakt buiten de garantieperiode. Je kunt je wel wenden tot de fabrikant om de reparatiemogelijkheden te bespreken. Neem voor advies over reparatie buiten de garantie periode contact op met onze serviceafdeling via onderstaand contactformulier, telefonisch via 030-6691408 of per e-mail via service@kommago.nl.

Servicenummer aanvragen

Vul onderstaand formulier in en omschrijf duidelijk wat het probleem is. Zo kunnen wij jouw aanvraag sneller afhandelen.

Wat gaat er gebeuren

  • Jouw aanvraag wordt zo snel mogelijk door ons in behandeling genomen
  • Op werkdagen krijg je doorgaans binnen 24 uur antwoord op jouw aanvraag
  • Je ontvangt per e-mail het servicenummer en de instructies voor het retourneren van jouw product